Pritožbe in vračila

Artikli, naročeni pri H'afele, je mogoče vrniti, ali vložiti pritožbo-reklamacijo, če so izpolnjeni veljavni pogoji vračila. Upoštevajte naslednje korake:

Prosimo, ne vračajte blaga brez privolitve.

Ali lahko vrnem napačno, ali p reveč naročenih artiklov?

Po prejemu vaše zahteve bomo pritožbo preverili in stopili v stik z vami. Odkup je možen:

  • če je blago v originalni embalaži
  • če datum račun ni starejši od 12 mesecev
  • če je vrednost blaga za vračilo najmanj 50.00€ netto.

Prosimo, upoštevajte:                      

Stroški postopka so 20% vrednosti blaga. Morebitno nastali stroški prevoza se odštejejo od dobropisa. Prosimo, posvetujte se s kontaktno osebo v Häfele, ki vam bo glede tega z veseljem svetovala.

Ali lahko vrnem posebna naročila?

Vrnitev posebnih naročil ni mogoča. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na kontaktno osebo v Häfele.

Kako lahko vrnem napačen izdelek, ali izdelek z napako?

Sledite spodnjim korakom:

Ipolnite obrazec za pritožbo in nam natančno opišite težavo.

V opis poškodovanega ali napačnega izdelka vključite fotografije, film ki jasno opredeljuje težavo.

Predmete lahko zavržete le ob pritrditvi kontaktne osebe iz Häfele. 

Navedite število in vrsto kosov.

Vnesite naslov prevzema

Kdaj dobim dobropis za vrnjene predmete?

Takoj, ko bomo preverili vašo pritožbo, vas bomo obvestili o naslednjih korakih. Obdobje je odvisno od primera do primera. Če bo dobropis odobren, ga prejmete v najkrajšem možnem času.